Тексти та тестові завдання для навчального аудіювання з літературного читання для учнів 4 класу
Анотація: Оволодіння рідною мовою передбачає формування умінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності: слухання, говоріння, читання, письма.
Навчання мовленню бере початок в слуханні (аудіюваннні).
Аудіювання – сприйняття і розуміння на слух усного мовлення.
Аудіювання є комплексною мовленнєвою розумовою діяльністю. Воно формується у дитини ще задовго до школи, удосконалюється у процесі індивідуального розвитку людини і дає їй можливість розуміти інформацію в акустичному коді, накопичувати її в пам'яті чи на письмі, відбирати та оцінювати її згідно з інтересами чи поставленими завданнями.
Аудіювання – це основа спілкування. В умінні слухати виявляється повага людини до співрозмовника, її вихованість і культура. Людина, яка вміє слухати, краще розуміє іншого і швидше досягає мети спілкування.
На уроках літературного читання здійснюють не лише такий вид мовленнєвої діяльності, як читання, а й слухання-розуміння.