Стаття з власної наукової роботи «Використання ігрових елементів і форм не уроках технологій у початкових класах»

Анотація: Стаття з власної наукової роботи «Використання ігрових елементів і форм не уроках технологій у початкових класах»

Автор статті: Пословська Ольга Миколаївна магістранка кафедри теорії і методик початкової освіти Рівненського державного гуманітарного університету

Гра – це природна активність учнів початкових класів. Тому її розвиток відбувається спонтанно, у відповідності з інтелектуальним дозріванням. В останній час у даному напрямку відбувається процес зрушення від розгляду гри як проекції пізнавального розвитку до розгляду її як засобу пізнавального розвитку. У зв'язку з цим все більше уваги надається дослідженню характеристик гри, які б полегшили цей розвиток.

У сучасний період реформування освіти в Україні та врахування психологічних основ організації освітнього процесу проблема розвитку учнів початкових класів загалом і в грі зокрема набуває особливого значення.

Над проблемою використання дидактичних ігор у початковій школі працювали П. Мороз, В. Сухомлинський, А.Макаренко, Г. Спенсер, А. Арсірій, В. Бадер, О. Біляєв, Л. Варзацька, М.Стельмахович, О.Горький, І. Дівакова, Р. Жуковська, Л. Ільяницька, С. Караман, М. Пентилюк, Т. Чумак, П. Гербан та ін.

Працюючи з учнями початкових класів, звернула увагу на те, що гра – провідний вид діяльності, що визначає розвиток кожної дитини. Це зумовлено особливостями їхнього психічного та фізіологічного розвитку. Основне завдання, яке ставлю перед собою: навчання дітей проводити в цікавій формі.

Саме компетентний, креативний, творчий вчитель має бути вагомим штурвалом у шкільному житті. Ті знання і навички, які дитина одержує під час гри, можуть бути легко перенесені в побут, життя, самостійно використані в любій обстановці.

В умовах інформаційного суспільства, орієнтованого на надання послуг, яке інтенсивно розвивається, кардинальних змін набуває технологічна освіта.

  • Уроки технологічної діяльності в початкових класах покликані ввести молодших школярів у світ творчої трудової діяльності людини, познайомити дітей із законами, закономірностями людської виробничої діяльності у її взаємозв'язках з природою та суспільством.

У процесі дослідження нами визначено головні умови ефективності застосування ігор – органічне включення в навчальний процес; захоплюючі назви; наявність справді ігрових елементів, зокрема зачинів, римування; обов'язковість правил, які не можна порушувати; використання лічилок; емоційне ставлення самого вчителя до ігрових дій.


pdf
Имя файла: -
Размер файла: 220 kb
Скачать фаил
Методичний збірник математичних настільних ігор
Конспект з літературного читання "Іван Боднарчук. ...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates