Розвиток комунікативних здібностей засобами зорової наочності як компонентів навчального методичного комплексу на уроках англійської мови в початкових класах.

Анотація: Україна розвивається та інтегрується у світовий інтелектуальний простір. Оскільки англійська мова є інтернаціональною, її вивченню слід приділяти особливу увагу в закладах освіти. Учителі іноземної мови повинні розвивати в учнів комунікативну компетенцію. Цей вплив здійснюється різними доступними, цікавими та сучасними прийомами. Один із найбільш успішних та дієвих методів роботи - унаочнення навчального матеріалу. Тому мета нашої статті - проаналізувавши науковий матеріал з теми, досвід вітчизняних та зарубіжних педагогів, а також власні методичні надбання, описати принцип візуальної наочності, його переваги та особливості використання,дослідити метод арт-технології, зокрема коміксу, більш детально.

Актуальність даної статті полягає в популярності та постійному доповненні методики роботи із зоровою наочністю. Перші описи цього прийому з'явились ще в 17 столітті під авторством Я. А. Коменського. Він дослідив, наскільки важливим є реальне спостереження дитини за різними явищами та об'єктами. У 20 століття К. Ушинський обґрунтув принцип наочності навчання. Дослідження наочного принципу навчання проводили також Є. Пасов, Т. Лубенець, О. Ярмолович та В. Громовенко, Т. Клюєва та інші.

Враховуючи всі переваги та можливі недоліки роботи з наочністю, ми дійшли до висновку, що арт-технології - один із найбільш цікавих та дієвих методик роботи в початковій школі. Арт-технології, зокрема комікс, розвивають комунікативні компетенції, критичне мислення, креативність, оригінальність. Діти легко запам'ятають яскравих героїв коміксу та короткі влучні фрази в «мовних бульбашках», а послідовна серія картинок створить у пам'яті учня логічний ланцюг, що сприятиме кращому запам'ятовуванню.

Ключові слова: комунікативні здібності; мовна та мовленнєва компетенції; дидактичний принцип; зорова наочність; засоби наочності; візуальне сприйняття; ілюстрація; творча уява; абстрактно-теоретичне мислення; арт-технології; комікс; "мовна бульбашка".


Ім'я файлу: -
Розмір файлу: 23 kb
Викачати файл
Schools in Britain
Нестандартні форми уроків у початковій школі.
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates