«Оманливі друзі перекладача»

Анотація: МАНівська робота з англійської мови

секція «Англійської мови та літератури»

з теми «Оманливі друзі перекладача» (дослідження на матеріалі підручника

О. Карпюк з англійської мови для учнів 8 класу)

Мета дослідження – з'ясувати, наскільки поширені помилки в цій галузі.

Об'єктом дослідження є підручник з англійської мови, автором якогоє Оксана Карпюк (8-й клас).

Предметом дослідження є «слова-пастки», які представлені в ньому.

Основними завданнями дослідження є: вивчити теорію з цього питання; проаналізувати підручник з англійської мови Оксани Карпюк (8-й клас) і скласти словник «фальшивих друзів перекладача» для цього підручника; з'ясувати за допомогою експерименту, наскільки ця проблема актуальна; розробити рекомендації для учнів.

Дане дослідження спрямоване на аналіз так званих «слів-пасток», які мають місце в англійській мові. Як відомо, такі слова часто полегшують розуміння іноземного тексту, оскільки мають подібне звучання й написання. Проте більшість лексем репрезентують відмінні поняття, що призводить до непорозуміння.

У процесі дослідження використовувалась методика суцільної вибірки, результатом якої стало утворення відповідного глосарію. Іншим і не менш важливим етапом дослідження є спроба класифікувати обрані слова відповідно до прийнятих законів класифікації.

Слова на рівні двох мов (української та англійської) можуть знаходитись у рівнозначних або нееквівалентних відносинах між собою. Дуже мало слів мають однакові значення в різних мовах.

Наступним етапом роботи стало опитування учнів 8-х класів. Розроблені спеціальні вправи, які передбачали обрання правильного варіанту перекладу відповідно до контексту речення (з української на англійську та навпаки). Був намір розширити кругозір школярів та поповнити їхні знання необхідною інформацією.

Дійшли висновку, що практика мови – це один із найефективніших методів уникнення «слів-пасток» у процесі перекладу.


Ім'я файлу: -----41
Розмір файлу: 132 kb
Викачати файл
Writing activities.Шляхи покращення письма учнів з...
Вчитель для обдарованих дітей як фасилітатор їх ро...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates