Методична розробкауроку з «Я досліджую світ»

 Анотація: Методична розробкауроку з «Я досліджую світ» дає можливість:

  • -закріпити і розширити уявлення учнів про значення води, про три стани води, про властивості води – рідини;
  • -формувати вміння планувати способи виконання окремих дослідів за інструкцією, виконувати безпечні досліди, узагальнювати і робити висновки;
  • -розвивати пізнавальні інтереси;
  • -виховувати самостійність, організованість, відповідальність за виконану роботу.

Під час урокувідтворюються раніше вивчений матеріал, відновлюються в пам'яті опорні знання.

Використанніметодидиференціації при актуалізації опорних знань.

Цікаві завдання для роботи в групах.

Мотивація навчання характеризує пізнавальні мотиви .

Вивчення нового матеріалу має високий ідейно-науковий рівень, спостерігається динамічний перехід від одного виду роботи до іншого .

Матеріал уроку викладено доступно ,чітко формулюються висновки.

Урок має тісний зв'язок з життям. Наявні міжпредметні зв'язки.

Застосовуютьсятехнології: індивідуальний підхід, проблемні ситуації, що забезпечують високий рівень активності учнів, чітке розуміння поставлених завдань та якісне їх виконання.

Ім'я файлу: Методична розробка уроку
Розмір файлу: 4.4 mb
Викачати файл
Позакласний захід: брейн-ринг «Історія повітроплав...
Заняття з дисципліни "Експлуатація машин і обладна...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates