Художньо-виражальні засоби та елементи поетичного слова у збірці віршів "Пісня життя" німецького поета Германа Гессе

Анотація на статтю "Художньо-виражальні засоби та елементи поетичного слова у збірці віршів "Пісня життя" німецького поета Германа Гессе"

  Стаття написана на актуальну тему, так як література завжди була і залишається одним з шляхів розвитку лінгвістичної та соціально-культурної компетенції школярів.

  Автор присвятила свою статтю аналізу художньо-виражальних засобів та елементів поетичного слова у збірці віршів. У статті акцентована увага на тому, що поет використовує у віршах свою індивідуальну поетичну мову, яка відображає філософський вимір та людський гуманізм.

  У збірці віршів використані такі поетичні засоби: епітети, метафори, порівняння, протиставлення, епіфори, анафори. У статті автор описала використання поетом цих засобів прикладами, які ілюструють мету та доцільність мовних засобів. Автор переконливо констатувала, що такі мовні засоби роблять мову поета оригінальною, насиченою, образною.

  Цінність даної статті в тому, що автор звертає увагу на те, як за допомогою літературних творів можна збагачувати мову учнів, надавати їй комунікативного спрямування, мотивувати школярів до наукової дослідницької роботи, прищеплювати їм любов до іноземної мови.

  Висновки автора достовірні та переконливі. Вони грунтуються на аналізі значного фактичного матеріалу.

  Безперечною заслугою автора є запропонована класифікація тематики віршів Германа Гессе.

  Таким чином дана стаття заслуговує позитивної оцінки, а її автор має право поділитися досвідом роботи.

                                                                                          Методист кабінету іноземних мов Рівненського обласного                                                                                                 інституту післядипломної педагогічної освіти Р.І.Кушнерук                                                                                            


Имя файла: 20210318-152818
Размер файла: 30 kb
Скачать фаил
Квест у рамках проекту STEM-освіти
Лінгвокраїнознавчий підхід у вивченні іноземних м...
 

Коментарі (0)

There are no comments posted here yet

Залишити свій коментар

Posting comment as a guest.
0 Characters
Вложения (0 / 3)
Share Your Location

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо. Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті; ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.

Premium Joomla Templates